مهسا و حسین عشق ما

مهسا هم دیگه به کلاس میرود

1393/10/13 23:55
نویسنده : مامان
344 بازدید
اشتراک گذاری

مهسا جون هفته پیش کلاس کانون پرورش فکری کودکان ثبت نامت کردم. فعلا دو تا کلاس "شعر و قصه گویی" و " ماجراجویی به روش مونتسوری".14 دی اولین جلسه ات برگزار میشه. مدتی هم بود که در رزرو کلاسهای جامعه القرآن بودیم و امروز رفتیم برای ثبت نام. روزهای زوج هم کلاسهای قرآن. یه تست کوچیک هم ازت گرفتن. نام و فامیل و نام پدر رو خودت گفتی و مربی با خوشحالی اظهار کرد که دختر مستقلی هستی. بعد ازت خواست شعر بخونی. شما هم سوره حمد رو خوندی و گفتی دوتای دیگه هم بلدم. بخونم؟ و بعد شعر دوست داشتنی "خواب میدیدم بچه شدم" رو خوندی و باعث افتخار من بود که در جلوی اسمت نوشته شد:"عالی"بوس دیگه هر روز باید به اتفاق هم سه تایی بریم کلاس و با وجود حسین مسیرها برام کمی  سخت تر هست. امیدوارم خودم بتونم از پسش بر بیامچشمک

به علت اینکه حسین  رو بغل میکنم عکس گرفتن از شما در فضای بیرون هم سخته. به همین خاطر بیشتر مواقع در خانه عکس میگیرم و بعد میریم بیرون ...

و.... مهساجون از عکس گرفتن خسته میشودخنده

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان آنیسا
15 دی 93 10:40