مهسا و حسین عشق ما

جشن تولد 3 سالگی دسته جمعی

1392/6/19 23:07
نویسنده : مامان
236 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم به سومین سالگرد تولدت نزدیک میشیم.امسال جشن تولد و کیک و فوت کردن شمع و کادو گرفتن برات جذابیت ببیشتری داره و تقریباً 7-8 ماهه که به ما معترض هستی چرا برای من تولد نمیگیری؟ وقتی عکسهای تولد مهدیس رو میبینی بهت میگم عکسهای تولدت رو ببین با لحنی معترض میگی تولد من نیست تولد مهدیسه. وقتی امسال عمه سمیه شب تولد من با کیک تولد و کادو اومد خونمون و یک تولد کوچیک گرفتیم بیشتر حساس شدی و بعد از آن به من میگفتی برای من تولد میگیری؟ -بله بعدش میگی: میذاری خودم کیک رو ببرم و فوت کنم ، برای من کادو بخریا و قیافه من تعجب

حالا دیگه امسال دو تا تولد داری یکیش که 7 شهریور با متولدین مرداد و شهریور 89 در خانه کودک تماشا ساعت 4-7 یک جشن تولد دلچسب رو تجربه کردی. عکسهاش رو هنوزم میبینی و دوست داری بازم به اونجا بری و تولد بگیری. تم تولد رنگین کمونی بود و خاله آمنه زحمت دوختن لباست را داشت و خیلی هم قشنگ شد. قیل از اینکه بریم تولد در حیاط ازت عکس گرفتم قبل ازاینکه کلاً تل رو در بیاری و موهات رو بهم بریزی.

اونجا هم که رسیدیم با کلی وسایل بازی مواجه شدی و دل سیری همراه با دوستات با وسایل  بازی کردی.

وبعد از آن مشغول پذیرایی از خودتون شدید ولی کاش حداقل یه خوراکی مفیدی میخوردی در طول 3 ساعت فقط اسمارتیز خوردی و حتی کیک تولدت رو هم نخوردی.

و اینهم آوا خانم که خیلی بهش ابراز محبت داشتی

ریسه تولدتون شامل عکس همه بچه ها بود و عکس شما هم سومی از راست:

و بعد قطار بازی شما گلهای رنگین کمونی

ودر نهایت کیک و کلاه و کادو. سر میز خیلی خنده دار شده بود همه بچه ها نوبتی میگفتند: "تولد منه" "نخیر تولد منه" یک کمی دیگه طول میکشید درگیری رخ میدادنیشخند

امیدوارم سالهای بعد هم بتونی با دوستات تولد بگیری و لذت ببری. شاهدخت من تولدت مبارک.

پسندها (1)

نظرات (1)

فاطمه
19 شهریور 92 23:18
سلام اگه دوست دارید واسه فرشته کوچولوتون کلیپ از عکساش درست کنید و همچنین یه کتاب از عکساش به من یه سربزنید منتظرم