مهسا و حسین عشق ما

16 و 17 ماهگی

1391/1/29 16:22
نویسنده : مامان
231 بازدید
اشتراک گذاری

(٢٦ بهمن 1390)

مهسای عزیز من.

17 ماه است که وجود نازنینت گرمی بخش زندگیم است. طنین قشنگ صدایت بخصوص وقتی مرا با آهنگ قشنگی "ماما" صدا میزنی وجودم را غرق شور و شعف میکند. گاهی اوقات برای بازی هم که شده میگی "ماما" و من مثلاً دو متر بالا میپرم و میگم "بله" و دوتایی غش میکنیم از خنده. قربون اون دندونای قشنگت که خنده هات رو دو چندان زیباتر کرده. الان 4 تا دندون بالا داری و دو تا پایین . فکر میکنم دندون آسیات هم قراره در بیاد چون گاهی اوقات انگشتت رو روی دندونات میکشی به اضافه یه جیغ کوچولو.

کلماتی که میگی:

ماما  بابا

دوپ= توپ  

آبَه=آب    

میام نیام =خوراکی اعم از غذا و تنقلات  

به بهی=خوراکی  

اَل= (الو)تلفن

وقتی دلت برای بابا تنگ میشه میری تلفنو میاری و میدی به من و میگی "بابا اَل" و بعد من شماره بابایی رو میگیرم تا باهاش صحبت کنی.

١٦ ماهگی

17 ماهگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)